Χάρη στον Δημήτριο (που με τα τόσα σημαντικά και ενδιαφέροντα που μου επισημαίνει ανακηρύσσεται ο άνθρωπος-κλειδί αυτού του blog) βρέθηκα να διαβάζω μία ανάρτηση για τα διόδια. Σε αυτή λοιπόν την σελίδα βρήκα κι άλλα ενδιαφέροντα θέματα. Θεωρώ ότι η επίσκεψή της σε καθημερινή βάση τουλάχιστον για μένα είναι πλέον αναγκαία.
Και ιδού μέρος της ανάρτησης για τα διόδια:
"Περιμένετε κι εγώ να σας πω για αγώνες κι άλλα τέτοια;
Να σας πω να μην πληρώνεται τα διόδια;
Όχι να τα πληρώνεται! Ορίστε το είπα!
Τώρα που έκανα το καθήκον μου, απέναντι στους comme il faut ντηντήδες , με τα Γαλλικά και πιάνο, που κοκκίνιζαν και λιποθυμούσαν με τον παράνομο Brutal Γκλέτσο, που έσπασε τις μπάρες της Ε.Ο. και του καθωσπρεπισμού τους, σας λέω ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ! ΟΛΟΙ!
Μόνο σαν νόμιμος πολίτης, όχι σαν τον κακό Γκλέτσο (χι χι χι), αποφάσισα να σας πω ΤΙ πληρώνετε!
Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές. Από αυτά:· Το 10% (74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.· Το 40% (296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.· Το υπόλοιπο 50% (370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις. Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.(σ.σ.Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου εκοψαν;)
Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039, δηλαδή επί 35 χρόνια. Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές. Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.
Δεν είναι κι άσχημα!"
Για τα υπόλοιπα : http://netakias.wordpress.com
Και ιδού μέρος της ανάρτησης για τα διόδια:
"Περιμένετε κι εγώ να σας πω για αγώνες κι άλλα τέτοια;
Να σας πω να μην πληρώνεται τα διόδια;
Όχι να τα πληρώνεται! Ορίστε το είπα!
Τώρα που έκανα το καθήκον μου, απέναντι στους comme il faut ντηντήδες , με τα Γαλλικά και πιάνο, που κοκκίνιζαν και λιποθυμούσαν με τον παράνομο Brutal Γκλέτσο, που έσπασε τις μπάρες της Ε.Ο. και του καθωσπρεπισμού τους, σας λέω ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ! ΟΛΟΙ!
Μόνο σαν νόμιμος πολίτης, όχι σαν τον κακό Γκλέτσο (χι χι χι), αποφάσισα να σας πω ΤΙ πληρώνετε!
Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές. Από αυτά:· Το 10% (74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.· Το 40% (296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.· Το υπόλοιπο 50% (370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις. Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.(σ.σ.Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου εκοψαν;)
Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039, δηλαδή επί 35 χρόνια. Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές. Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.
Δεν είναι κι άσχημα!"
Για τα υπόλοιπα : http://netakias.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου