Ευχολόγια-Ευχαριστίες

Έρρωσθε κι ευδαιμονείτε!!!
Ευχαριστώ φίλους και συμπορευτές για την επίσκεψη στο καταφύγιό μου. Συμβουλές, παραινέσεις, οδηγίες ευπρόσδεκτες.
Η μόνη αποδεκτή πίστη εδώ: "Η ακλόνητη πίστη μας σε μία πεποίθηση δημιουργεί ένα μοντέλο του κόσμου το οποίο μας προκαλεί νοητική δυσλειτουργία" (Mark Joyner). .
Παράκληση : οι απόψεις που θα μοιραστείτε εδώ οφείλουν ν' αντέχουν στην ευθύνη της γλωσσικής μας κληρονομιάς (: Λέξεις που ασεβούν πάνω σ' αυτήν την κληρονομιά είναι μη αποδεκτές). Η γλώσσα μας παρέχει τη δυνατότητα έκφρασης διαθέσεων και συναισθημάτων οπότε θεωρώ θλιβερή ένδεια τη χρήση κακόηχων και μονότονων εκφράσεων. Δείτε το σαν μια προσωπική πρόκληση!

Η κυκλοφορία εδώ είναι ελεύθερη σε όσους ατενίζουν τον εαυτό τους και τους άλλους στα μάτια. Απαγορεύεται η είσοδος σε οσφυοκάμπτες, διαθέτοντες μυαλό δομημένο σε κουτιά-κελιά, απόλυτους. Καλοδεχούμενοι οι σεβόμενοι τον εαυτό τους (δηλ. οι χαμογελώντες από το βάθους καρδίας, νόησης, οι καλοδιάθετοι μέρα-νύχτα, οι διαθέτοντες το δάκρυ το λυτρωτικό, το γέλιο και ουχί το γελοίο. Οι σεβόμενοι ζώα, φυτά, γήινους, εξωγήινους, το κρύο, τη ζέστη, τη βροχή, το χιόνι, τη θάλασσα, το βουνό, τον κόκκο της άμμου.
Αν, όλως τυχαίως, έχετε και μια παθιασμένη σχέση με τα βιβλία θα περάσουμε καταπληκτικά!

Κάτι ενδιαφέρον μοιράζονται μαζί μας

Loading...

Αναγνώστες

Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2011

Ο ΟΣΕ και οι σταθμοί που δημιούργησαν το πρόβλημα...

Από το netakias.wordpress.com το είδα, στην ιστοσελίδα του ΟΣΕ κατέληξα και παραθέτω ένα μέρος του. Καταπληκτικό κείμενο που αξίζει να το μελετήσετε ολόκληρο κλικάροντας στον σύνδεσμο που υπάρχει στο τέλος της ανάρτησης :
"Σε εξέλιξη βρίσκεται η 48ωρη απεργία των μηχανοδηγών που έχει αποτέλεσμα την κατάργηση του συνόλου των δρομολογίων, αφού όπως έθιστε η Διοίκηση καταργεί τα τρένα (lock out) και μετά χορηγεί αναπαύσεις στο προσωπικό για να βγαίνει αργότερα ο Υπουργός και να κάνει δηλώσεις για χαμηλά ποσοστά συμμετοχής στην απεργία , προκειμένου να φέρει τους επιβάτες απέναντι με τους εργαζόμενους.
Το έγκλημα με τον ΟΣΕ είναι πολιτικό και διαρκές, αφού στην πλάτη του Οργανισμού όλες οι κυβερνήσεις ασκούσανε κοινωνική πολιτική επιβάλλοντας χαμηλά εισιτήρια για να είναι προσιτό το μέσο στα λαϊκά στρώματα που κατά κόρον το χρησιμοποιούν. Φυσικά ποτέ δεν κατέβαλαν τις αντίστοιχες επιδοτήσεις για τις τιμολογιακές διευκολύνσεις που παρείχε!
Τα τελευταία χρόνια και όταν μπήκε η έννοια του εκσυγχρονισμού στην καθημερινότητα μας οι ίδιες κυβερνήσεις πήραν την ορθή απόφαση να αναπτύξουν το μέσο. Αυτό αποτελεί νομοτέλεια την εποχή που η κοινωνία στρέφει το βλέμμα της σε μέσα μεταφοράς οικονομικά και λιγότερο ρυπογόννα. Ο σιδηρόδρομος παγκόσμια αποτελεί το εργαλείο της νέας ανάπτυξης που θα είναι βασισμένη στο σεβασμό των παραγωγικών μέσων στο περιβάλλον. Ένα αιώνα μετά την βιομηχανική επανάσταση που βασίστηκε στο σιδηρόδρομο το ίδιο μέσο καλείται και έχει να δώσει τη λύση στην καταπολέμηση της ρύπανσης του πλανήτη.
Αντί όμως οι κυβερνήσεις να βάζουν τα έξοδα των έργων εκσυγχρονισμού του δικτύου στον τακτικό προϋπολογισμό (όπως γίνεται για όλα τα έργα ανάπτυξης πχ αυτοκινητόδρομοι, λιμάνια, αεροδρόμια) χρέωναν τον ΟΣΕ με δάνεια που συνήθως συνάπτονταν με εγγύηση την τεράστια ακίνητη περιουσία του, προκειμένου να μειώνονται τα ελλείμματα διακυβέρνησης. Βέβαια τα πάρτυ των διαφόρων εργολαβιών που ο πολιτικός κόσμος μόλις τώρα ανακαλύπτει, δεν έλειπαν από τον ΟΣΕ !
Ίσα ίσα, που ήταν και πρωτοπόρος. Το 1998 αγοράζονται, για παράδειγμα, έναντι δισεκατομμυρίων μηχανές ηλεκτροκίνησης την στιγμή που το δίκτυο είναι στο σύνολό του δηζελοκίνητο !!!!
Ακόμα και σήμερα οι μηχανές αυτές δεν χρησιμοποιούνται στο σύνολο τους αφού εν έτη 2011 η ηλεκτροκίνηση δεν έχει φτάσει ακόμα στην Αθήνα !!!
Θέλετε και άλλα ?"
Τα υπόλοιπα πατώντας : http://ose-gr.blogspot.com/2011/01/48-lock-out.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: